Často kladené dotazy

1. Když si kolo objednám, musím ho po obdržení seřizovat a skládat? 

Vámi vybrané kolo nebo elektrokolo po domluvě poskládáme, seřídíme a otestujeme tak, aby bylo po obdržení ihned připraveno k jízdě. Jediné co je potom třeba, tak si musíte otočit řídítka, nasadit šlapky a u některých typů nasadit i přední kolo, vše Vám zabere pouze pár minut. U elektrokol a normálních dospěláckých jízdních kol děláme tento úkon automaticky. U dětských kol a odrážedel si případně napiště o poskládání do poznámky k objednávce, tato služba je zdarma.

2. Produkt, který bych chtěl, jsem na vašich stránkách nenašel, můžete mi ho sehnat?

Ano. Máme hodně dodavatelů, u kterých se můžeme pokusit Váš produkt sehnat. Stačí nám napsat e-mail s Vašim požadavkem. 

3. Měl bych zájem o kolo, ale nevyznám se v parametrech a nevím, které kolo je pro mě nejlepší. Můžete mi poradit?

Určitě Vám pomůže vybrat kolo, které Vám bude sedět. S prodejem kol máme více jak 20ti leté zkušenosti. 

4. Zboží mi nesedí, mohu ho vrátit?

Zboží můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Více zde: https://www.yesshop.cz/vraceni-zbozi-a-reklamace/

5. Máte prodejnu, kde si mohu zboží vyzkoušet?

Ano. Prodejnu máme v Jeseníku, kde si zboží můžete vyzkoušet a poskytujeme i servis. Berte prosím na  vědomí, že veškeré zboží, které máme na e-shopu nemáme na jedné prodejně, pro případnou dostupnost zboží na prodejně nás kontaktujte. Více zde: https://www.yesshop.cz/prodejny/

6. Jaká je doba dodání?

Standartní je dodání do 5 pracovních dnů. Avšak se může stát, že v hlavní sezóně (červen-září) a před Vánoci se může doba dodání prodloužit až na 14 dní dle aktuální vytíženosti. O dodání jste vždy informáni u daného produktu a v košíku.

7. Jak je to se servisem a reklamací kola zakoupené přes e-shop?

Servis je u nás půl roku zdarma. Děláme ho na naší pobočce v Jeseníku. Buď můžete přijet osobně nebo nám kolo zaslat poštou. Avšak poštovné tam i zpět si hradíte sami.

Co se týče reklamace kola, opravu zajistíme zdarma též na naší pobočce. Buď můžete přijet osobně nebo nám kolo zaslat poštou. Poštovné k nám si hradíte sami a poštovné k Vám hradíme my. Po předchozí domluvě je také možnost nechat si kolo opravit v servisu v místě vašeho bydliště, s tím, že bychom Vám následně výdaje proplatili. 

8. Jak je to se servisem běžeckých pásů a elektroskútrů? 

V případě poruchy nebo výskytu výrobní vady v záruční době u běžeckých pásů LIFEFIT, zajistíme bezplatný servisní zásah přímo u Vás (což znamená, že nemusíte stroj posílat, ani vozit a nehrozí tím mechanické poškození způsobované přepravou). Stejným způsobem zajišťujeme záruční opravy elektro skútrů RACCEWAY.

V případě, kdy požadujete servisní zásah, zavolejte nám na 774 608 704. 

9. V zásilce není faktura, kde ji mohu najít?

Faktury netiskneme, ale zasíláme je automaticky na e-mail. Pokud jste platili převodem nebo na dobírku, faktura Vám dorazí na e-mail po převzetí zásilky. Pokud jste zaplatili objednávku přes Gopay, faktura by Vám měla přijít ihned po zaplacení. Pokud ji nemáte, zkuste se podívat do spamu či jiných složek na e-mailu. Popřípadě se podívejte, zda jste při objednání zboží uvedli správný e-mail. 

×

Splátková kalkulačka ESSOX