Často kladené dotazy

1. Když si kolo objednám, musím ho po obdržení seřizovat a skládat? 

Vámi vybrané kolo nebo elektrokolo poskládáme, seřídíme a otestujeme tak, aby bylo po obdržení ihned připraveno k jízde. Jediné co je třeba, tak si musíte otočit řídítka, nasadit šlapky a u některých typů nasadit i přední kolo, vše Vám zabere pouze pár minut. 

2. Produkt, který bych chtěl, jsem na vašich stránkách nenašel, můžete mi ho sehnat?

Ano. Máme hodně dodavatelů, u kterých se můžeme pokusit Váš produkt sehnat. Stačí nám napsat e-mail s Vašim požadavkem. 

3. Měl bych zájem o kolo, ale nevyznám se v parametrech a nevím, které kolo je pro mě nejlepší. Můžete mi poradit?

Určitě Vám pomůže vybrat kolo, které Vám bude sedět. S prodejem kol máme více jak 20ti leté zkušenosti. 

4. Zboží mi nesedí, mohu ho vrátit?

Zboží můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Více zde: https://www.yesshop.cz/vraceni-zbozi-a-reklamace/

5. Máte prodejnu, kde si mohu zboží vyzkoušet?

Ano. Prodejnu máme v Jeseníku, kde si zboží můžete vyzkoušet a poskytujeme i servis. Více zde: https://www.yesshop.cz/prodejny/

6. Jaká je doba dodání?

Standartní je dodání do 5 pracovních dnů. Avšak se může stát, že v hlavní sezóně (červen-září) a před Vánoci se z důvodu vytíženosti může doba dodání prodloužit až na 7 dní. 

7. Jak je to se servisem a reklamací kola zakoupené přes e-shop?

Servis je na půl roku zdarma. Děláme ho na naší pobočce v Jeseníku. Buď můžete přijet osobně nebo nám kolo zaslat poštou. Avšak poštovné tam i zpět si hradíte sami.

Co se týče reklamace kola, opravu zajistíme zdarma též na naší pobočce. Buď můžete přijet osobně nebo nám kolo zaslat poštou. Poštovné k nám si hradíte sami a poštovné k Vám hradíme my. Po předchozí domluvě je také možnost nechat si kolo opravit v servisu v místě vašeho bydliště, s tím, že bychom Vám následně výdaje proplatili. 

8. Jak je to se servisem běžeckých pásů a elektroskútrů? 

V případě poruchy nebo výskytu výrobní vady v záruční době u běžeckých pásů LIFEFIT, zajistíme bezplatný servisní zásah přímo u Vás (což znamená, že nemusíte stroj posílat, ani vozit a nehrozí tím mechanické poškození způsobované přepravou). Stejným způsobem zajišťujeme záruční opravy elektro skútrů RACCEWAY.

V případě, kdy požadujete servisní zásah, zavolejte nám na 774 608 704.