Často kladené dotazy

1. Když si kolo objednám, musím ho po obdržení seřizovat a skládat? 

Vámi vybrané kolo nebo elektrokolo poskládáme, seřídíme a otestujeme tak, aby bylo po obdržení ihned připraveno k jízde. Jediné co je třeba, tak si musíte otočit řídítka, nasadit šlapky a u některých typů nasadit i přední kolo, vše Vám zabere pouze pár minut. 

2. Produkt, který bych chtěl, jsem na vašich stránkách nenašel, můžete mi ho sehnat?

Ano. Máme hodně dodavatelů, u kterých se můžeme pokusit Váš produkt sehnat. Stačí nám napsat e-mail s Vašim požadavkem. 

3. Měl bych zájem o kolo, ale nevyznám se v parametrech a nevím, které kolo je pro mě nejlepší. Můžete mi poradit?

Určitě Vám pomůže vybrat kolo, které Vám bude sedět. S prodejem kol máme více jak 20ti leté zkušenosti. 

4. Zboží mi nesedí, mohu ho vrátit?

Zboží můžete vrátit do 14 dnů bez udání důvodu. Více zde: https://www.yesshop.cz/vraceni-zbozi-a-reklamace/

5. Máte prodejnu, kde si mohu zboží vyzkoušet?

Ano. Prodejnu máme v Jeseníku, kde si zboží můžete vyzkoušet a poskytujeme i servis. Více zde: https://www.yesshop.cz/prodejny/

6. Jaká je doba dodání?

Standartní je dodání do 5 pracovních dnů. Avšak se může stát, že v hlavní sezóně (červen-září) a před Vánoci se může doba dodání prodloužit až na 14 dní dle aktuální vytíženosti. 

7. Jak je to se servisem a reklamací kola zakoupené přes e-shop?

Servis je na půl roku zdarma. Děláme ho na naší pobočce v Jeseníku. Buď můžete přijet osobně nebo nám kolo zaslat poštou. Avšak poštovné tam i zpět si hradíte sami.

Co se týče reklamace kola, opravu zajistíme zdarma též na naší pobočce. Buď můžete přijet osobně nebo nám kolo zaslat poštou. Poštovné k nám si hradíte sami a poštovné k Vám hradíme my. Po předchozí domluvě je také možnost nechat si kolo opravit v servisu v místě vašeho bydliště, s tím, že bychom Vám následně výdaje proplatili. 

8. Jak je to se servisem běžeckých pásů a elektroskútrů? 

V případě poruchy nebo výskytu výrobní vady v záruční době u běžeckých pásů LIFEFIT, zajistíme bezplatný servisní zásah přímo u Vás (což znamená, že nemusíte stroj posílat, ani vozit a nehrozí tím mechanické poškození způsobované přepravou). Stejným způsobem zajišťujeme záruční opravy elektro skútrů RACCEWAY.

V případě, kdy požadujete servisní zásah, zavolejte nám na 774 608 704. 

9. V zásilce není faktura, kde ji mohu najít?

Faktury netiskneme, ale zasíláme je automaticky na e-mail. Pokud jste platili převodem nebo na dobírku, faktura Vám dorazí na e-mail po převzetí zásilky. Pokud jste zaplatili objednávku přes Gopay, faktura by Vám měla přijít ihned po zaplacení. Pokud ji nemáte, zkuste se podívat do spamu či jiných složek na e-mailu. Popřípadě se podívejte, zda jste při objednání zboží uvedli správný e-mail. 

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení