Použij kód leto10 a získáš 10% slevu (akce platí pouze na nezlevněné zboží)

Vrácení zboží a reklamace

 

Odstoupení od smlouvy

Postup:

  • Vyplňte elektronický formulář výše ("vratka")
  • Ke zboží přiložte fakturu, kopii elektronického formuláře nebo jiný doklad k identifikaci zásilky
  • Zboží pečlivě zabalte a pošlete. Pokud zboží vrátíte přes Českou poštu, PPL nebo jiného dopravce bez výdejního místa, uveďte na zásilce adresu Sport servis Tomšů, Hlavní 309, 790 84 Mikulovice. 
    Pokud si zvolíte Zásilkovnu, zašlete prosím balíček na výdejní místo YESSHOP.CZ TOMŠŮ, Hlavní 309, 790 84 Mikulovice.

Doplňující informace:

  • Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů ode dne převzetí zboží bez udání důvodu.
  • Náklady na dopravu spojené s vrácením zboží hradí kupující.
  • Obdržené zboží od Vás zkontrolujeme a pokud bude vše v pořádku, vrátíme Vám peníze do 14 dnů.
  • Zboží musí být nepoškozené, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu.

Více informací v obchodních podmínkách.

 

Reklamace

Záruční lhůta: 24 měsíců

Můžete odstoupit od smlouvy,

  • pokud má zboží podstatnou vadu,
  • pokud nemůžete věc řádně užívat pro opakovaný výskyt vady nebo vad po opravě,
  • při větším počtu vad zboží.

V případě výskytu vady můžete předložit reklamaci a požadovat

  • výměnu za nové zboží,
  • opravu zboží,
  • přiměřenou slevu z kupní ceny,
  • odstoupení od smlouvy.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, vrátíme Vám kupní cenu zboží v plné výši.

Pokud se prokáže, že jste vadu sami způsobili, reklamace se zamítne.

Rozhodneme o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů po obdržení zboží. Reklamaci včetně odstranění vady vyřídíme bezodkladně, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.

Postup:

  • Vyplňte elektronický formulář pro reklamaci výše ("reklamace")
  • Ke zboží přiložte fakturu, kopii elektronického formuláře nebo jiný doklad k identifikaci zásilky
  • Zboží pečlivě zabalte a pošlete. Pokud zboží vrátíte přes Českou poštu, PPL nebo jiného dopravce bez výdejního místa, uveďte na zásilce adresu Sport servis Tomšů, Hlavní 309, 790 84 Mikulovice. 
    Pokud si zvolíte Zásilkovnu, zašlete prosím balíček na výdejní místo YESSHOP.CZ TOMŠŮ, Hlavní 309, 790 84 Mikulovice.

O stavu reklamace Vás budeme informovat

Více informací v obchodních podmínkách

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení